تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
شهيدان و امراي گيلاني مظلوم تر از انند كه حتي تصور شود . شهيد مثل حسين املاكي كه رهبري ايشان را قهرمان مي نمامد ( لفظي كه رهبري براي هيچ شهيدي بكار نبردند ) و خوش سيرتي كه آنقدر مظلوم بود كه در سال 63 برادران سپاهي ايشان را يك هفته زنداني مي كنند به جرم اينكه حجتيه است ( بعدها معلوم شد كه اعتراض شان بر اين بود كه چرا ايشان كه بسيجي ساده است فرمانده گردان باشد و ما سپاهي ها و كميته اي ها حتي جانشين گروهان هم نباشيم ) . نمي دانستند كه مقام و درجهع شان در قلبهاي مردم و رهبري است .
وشمن مسئوليت گردان حمزه و تلاش براي تشكيل دو گردان سلمان و ميثم به عنوان فرمانده تيپ يكم انتخاب مي شود . كه در ان زمان وعده بر اين بود فرمانده تيپ يكم جانشين لشكر باشد و فرمانده تيپ دوم قائم مقام لشكر (كه مسئوليتش با شهيد املاكي بود ) كه هر دو قائم مقام لشكر قدس به شهادت رسيدند .

سلام دوست من

1- شهيد خوش سيرت فرمانده گردان سيد الشهدا نبود ..و گردان سيد الشهدا هم مال لشكر قدس گيلان نبود .

2- شهيد خوش سيرت جانشين گروهان سيد الشهدا و بعد فرمانده گروهان و بعد به گردان مالك مي آيد به عنوان جانشين گردان مالك و بعد فرمانده گردان مالك كه اين دو گردان از لشكر 25 كربلا بود .وشهيد خوش سيرت با درجه فرمانده گردان با آنكه هنوز بسيجي بود وسپاهي نشده بود براي تشكيل گردان حمزه سيد الشهدا و ترتيب و تكميل گردانهاي قدس گيلان وارد گيلان مي شود و ضمن مسسمسئوليت