سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستترا چندان دوست مدار مبادا که روزى دشمنت شود و دشمنت را چندان کینه مورز که بود روزى دوستت گردد . [نهج البلاغه]
پنج شنبه 86 مرداد 4 , ساعت 1:38 عصر

دبیرکل جبهه مشارکت در پاسخ به این پرسش که «آینده دولت احمدی نژاد را با توجه به عملکرد دوساله آن چگونه ارزیابی می کنید» گفت: به نظر من آقای احمدی نژاد با این شیوه کار کردن اولین رئیس جمهور یک دوره ای خواهد بود.

آقایان و خانمهای اصلاح‌طلب خاتمی‌زاده کروبی‌نژاد دوم‌خردادی‌اصل!

دیگر نگران آینده سیاسی خود نباشید. دیگر نگران ادامه حیات خود نباشید. حیات خلوت خود را گسترش دهید. مرد 4 ساله ما، دورانش به پایان رسیده‌است! کیف کنید. جشن بگیرید. خوشحال باشید و دست افشانی کنید! مرد ما از اولش هم این کاره نبود. من به این حرف خود اعتقاد کامل دارم. او قیافه‌اش به این پستها نمی‌خورد! یادتان که هست. آن زمان شما فریاد زدید، اما گوش شنوایی نبود! مقام شامخ ریاست، قد و بالای ناز می‌خواهد. (در این زمانه فقدان نازمردان! خاتمی شایسته و کروبی بایسته این مقام است! )

آقایان و خانمهای اصلاح‌طلب خاتمی‌زاده کروبی‌نژاد دوم‌خردادی‌اصل!

افسوس که ذهن بیمار و نالوطی ما، همیشه آلوده به انواع و اقسام پیش‌فرض و پس‌فرض و میان‌فرض بوده و می‌باشد! ما آن زمان که در روزنامه و شب نامه و دیگر نامه‌ها، نوشتید که این مرد را بشناسید، او را نشناختیم! شب قبل از بدبخت شدنمان،«تاج زاده» و «قوچانی» و بقیه برو بچ، نامه‌هایی دردمندانه برایمان نوشتند و در حیاط خانه‌هایمان انداختند و عاجزانه از ما خواستند که به این مرد رای ندهیم، اما دریغ!. در کوچه و خیابان، جمیع برادران و خواهران اصلاح طلب، برگه هایی به دستمان می‌دادند که « به جان مادرتان به این مرد رای ندهید» اما افسوس!

کجاست رستم دستان که با گرز آتشینش بزند بر گردن ما و خلاصمان کند. دیگر تاب این همه وجدان درد را نداریم! دیگر قدرت نگاه کردن در چشم دوستان را نداریم. دیگر عرق جبینمان به اتمام رسیده است از بس خجالت کشیدیم!

آقایان و خانمهای اصلاح‌طلب خاتمی‌زاده کروبی‌نژاد دوم‌خردادی‌اصل!

هم‌اکنون منتظر بازگشت پیروزمندانه شما در جنگ قدرت هستیم! آری جنگی که در یک سوی آن «پوپولگرایان» و در سوی دیگر آن «پولگرایان» قرار دارند. ما هم جزیی از کل این کره خاکی. مگر می‌شود این گوشه را با قیچی جدا کرد و با بقیه دنیا کاری نداشت؟! همه جای عالم، قدرت را با پول می‌شناسند، چرا اینجا نباشد؟ پس ما قشر آرزومند آسیب‌پذیر، خالصانه فریاد می‌زنیم:«سهم پنجاه هزار تومانی ما فدای پیروزی اصلاحات پولکی!»

آقایان و خانمهای اصلاح‌طلب خاتمی‌زاده کروبی‌نژاد دوم‌خردادی‌اصل!

دو سه سالی است که نگاه مضطربمان در آرزوی دیدن جمال دلارای شما لحظه‌شماری می‌کند. بیش از این ما را در حسرت دیدار و آغوش گرم اصلاح‌پذیری خود غمگین و دلخسته به حال خود رها نکنید!

در پایان ضمن آرزوی روزهایی خوش برای شما و امید آنکه مرد 4 ساله ما، قید 4 سال بعدی را بزند، پیشنهاداتی برای رسیدن به جامعه باز مدنی پولکی! دارم. امید آنکه جسارت بنده را ببخشایید و ما را از رهنمودهای خود محروم نگردانید:

1-  فریب دادن عوام از شرایط ضروری پیروزی در هر انتخابی می‌باشد بنابراین قرار دادن عکسهای مرد 4 ساله، در کنار عکسهای تبلیغاتی، مفید به نظر می‌آید.

2-  استفاده از آرشیو گریه‌ها و خنده‌های خاتمی و کروبی. ( مخصوصا گریه خاتمی برای شرکت در دور دوم ریاست جمهوری ایشان!»

3-     در صورت دو مرحله‌ای شدن انتخابات، تا حد امکان از چرتهای صبحگاهی کاسته شود!

4-  دفاع جانانه از دانشجویان و زنان و دختران! و سانسور اخبار و فیلمهای قدیمی!( مخصوصا فیلمی جعلی که در آن سید محمد خاتمی در جواب های و هوی دانشجویان فریاد می زند: آدم باشید!»

5-     ...

 



آهستان....... تعطیل نمی‏شود!
[عناوین آرشیوشده]