سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
یکشنبه 85 مرداد 15 , ساعت 8:17 عصر

   شاید شما هم این روزها شایعات مختلفی را که آدمهای بیکار در مورد اعزام نیروهای ایرانی به لبنان ساخته اند شنیده باشید. مثلاً اینکه برای اعزام نیرو به لبنان به هر نفر حدود 4 یا 5 میلیون تومان می دهند و از این قبیل مسائل.

من که حسابی خنده ام گرفت . در روزهایی که حزب الله لبنان با مقاومت بی نظیر خود تعجب صهیونیستها و حامیان آنها را برانگیخته و کاری کرده که اسرائیل نه راه پس دارد و نه راه پیش  و در حالی که حزب الله اعلام کرده تنها 20 درصد نیروهایش را بسیج کرده، نمی دانم این عزیزان وطنی چه منظوری از به راه انداختن این حرفها دارند.

آخر آدم حسابی مگر توی لبنان شیرینی و گل تقسیم میکنند که همینجوری به هر کسی کارت دعوت بدهند و ببرندش لبنان . شما که اینهمه زحمت میشکید و این شایعات خنده دار را می سازید یک فشاری هم به مغز شریفتان بیاورید و ببینید که آیا عاقلانه است که هر کسی را با هرلهجه ای ( ترکی ، رشتی ،  کردی لری و... ) ببرند لبنان . حالا توی این گیر و دار شما فرض کنید طرف راهش را هم گم کند و راست برود توی اسرائیل . بعد آنوقت توی بوق و کرنا نمیکنند که از ایران نیرو آورده‏اند؟ بابا آخر یک کمی فکر هم خوبست . اگر قرار باشد کسی را ببرند آنجا لااقل طرف باید بلد باشد دو کلمه عربی صحبت کند که اگر خدای نکرده اسیر شد بگوید من بچه بیروت هستم!

    در ثانی اگر واقعاً پول می دهند شما خودت چرا ثبت نام نمی کنی ؟ یعنی فکر کردی همه مثل خودت هستند که برای پول بروند لبنان . مرد حسابی مگر آنوقتی که صدام دیوانه شد و به ایران حمله کرد مردم به ازای پول میرفتند جبهه . شما چند نفر را سراغ دارید که به خاطر این قبیل مسائل جانشان را به خطر انداخته باشند؟

    ثالثاً به قول بزرگان آنگاه که شیپور جنگ نواخته شود مرد از نامرد شناخته می شود . پس منتظر باش . هنوز شیپوری در ایران نواخته نشده است!!



آهستان....... تعطیل نمی‏شود!
[عناوین آرشیوشده]