سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و به عبد اللّه پسر عباس در باره نظرى که داده بود و امام موافق آن نبود فرمود : ] تو راست که به من نظر دهى و اگر نپذیرفتم از من اطاعت کنى . [نهج البلاغه]
شنبه 86 مهر 14 , ساعت 11:23 عصر

آیا شنیده‏اید که مازندرانی‏ها به تلویزیون می‏گویند ناطق نوری ؟!! ...

امروز  « ناطق نوری» خانه ما مطابق معمول روشن بود و برنامه ویژه قبل از افطار را پخش می‌کرد. مهمان امشب هم محمد، که از سر و وضعش معلوم بود چندین طبقه زیر خط فقر به سر می‌برد! مجری برنامه هم چندین بار این را به رخش کشید و حتی قیمت پیراهن تن محمد را هم پرسید! البته « ناطق نوری» همیشه عادت دارد که در چنین ایامی حس همدردی‌اش گل ‌کند و یادش بیاید که در مملکت ما آدمهایی هم زندگی می‌کنند که اصلا در خانه‌شان « ناطق نوری» ندارند؟! اینکه « ناطق نوری» مملکت ما، دل می‌سوزاند و دلها را می‌سوزاند جای تشکر دارد اما حیف که « ناطق نوری» اینها را خیلی زود فراموش می‌کند! باور نمی‌کنید؟ پس منتظر عید فطر باشید و ببینید که مهمانان ویژه « ناطق نوری» چه کسانی هستند؟! تجربه این سالها نشان داده است، که دیگر نه از « محمد» خبری می‌شود و نه از « علی اکبر» و نه باقی ساکنان زیر خط فقر! آنها فقط به درد روزها وشبهای ماه مبارک می‌خورند تا ما پز همدردی بدهیم و اشکی بریزیم و آهی برآوریم و خدا را بر این حس معنوی سپاس بگوییم. اما مهمانان عید فطر باید خوش آب و رنگ باشند. بخندند و بخندانند. مهمانان « ناطق نوری» پیراهنشان می‌ارزد به تمام دار و ندار «محمد»ها! راه رفتنشان و خرامیدنشان هم به ادا و اطوار « علی اکبر»ها ...  خوب حتما می‌گویید روز عید است و نباید کام مردم را با دیدن فقر و محرومیت تلخ کرد. بله صد در صد با این عقیده موافقم. بخاطر همین هم هست که رنگ مانتوی بعضی از مهمانان « ناطق نوری»، با شادی و خوشی عید فطر تناسب ویژه‌ای دارد و باعث نشاط معنوی بینندگان می‌شود... حالا بعضی ها بروند و شب و روز ماهواره تماشا کنند. بروند و با شبکه‌های خارجی حال کنند. ما یک موی « ناطق نوری» خودمان را با تمام آن خارجی‌ها عوض نمی‌کنیم!

قابل توجه خوانندگان محترم: در این نوشته هر جا که از اصطلاح « ناطق نوری» استفاده شده است، منظور همان تلویزیون است که هموطنان عزیز مازندرانی به آن می‌گویند « ناطق نوری»؟! این توضیح را نوشتم که یکبار برای کسی سوءتفاهم پیش نیاید و با آن آقای « ناطق نوری» که قبلا رییس مجلس بودند اشتباه گرفته نشود!



آهستان....... تعطیل نمی‏شود!
[عناوین آرشیوشده]