سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاد خدا، لذّت دوستداران [ خدا ] است . [امام علی علیه السلام]
دوشنبه 85 شهریور 20 , ساعت 6:5 صبح

تا می توانید شعار بدهید              

وعده هایی در باب رخت بر بستن فقر و فساد داده شده ، شما هم مثل ما بگویید : « ان شاءالله » و اگر فقیری سراغ دارید به او دلداری بدهید که : « بزک نمیر بهار میاد ! کمبوزه با خیار میاد » اگر فاسدی در همسایگی شماست به او تسلی بدهید که : « دو صد گفته چون نیم کردار نیست » و اگر بدبختی ، فلک زده ای ، گرفتار تبعیضی سراغ دارید به او بگویید دلش را خوش نکند که : گلیم بخت کسی را که بافتند سیاه / به آب زمزم و کوثر سفید نتوان کرد

بعد هم بروید تخت بخوابید که ما در این بیست سال هر چه کسری خواب داشته ایم جبران کرده ایم . چندانکه بیم آن می رود در عالم برزخ تا قیام قیامت

 بی خوابی به سرمان بزند .

پند نامه :

1-  تا می توانید شعار بدهید . شعار ، صدا را صاف و اخلاط سینه را پاک می کند، حنجره را تقویت می کند . احساس طرب و شادمانی را افزایش می دهد و باعث می شود آدم بی خود و بی جهت امیدوار شده و هر وعده سرخرمنی را باور کند.

2-  ضمن شعار دادن در حیاط خانه قدم بزنید. راه رفتن عضلات پا را نرم می کند. ماهیچه های سفید را محکم می کند ، جریان خون را به گردش می اندازد و باعث می شود نان و حلوا ارده ای که خورده اید زودتر هضم شده و به صورت بتون آرمه در معده و روده صاب مرده شما رسوب نکند.

3-  اگر در آپارتمان ساکنید، به پشت بام بروید و با صدای خفه ( تو دماغی و آهسته ) شعار بدهید و راه بروید. تقریباً همان تأثیر پشت تریبون شعار دادن را دارد.

4-  اگر گرسنه اید و ده دوازده سال است یک وعده غذای درست و حسابی نخورده اید ، با صدای بلندتری شعار بدهید. زیرا شعار باعث می شود گرسنگی از یاد آدم برود. در ضمن آدم گرسنه وقتی زیاد شعار بدهد ناگهان پائیز به نظرش بهار می رسد و هنگامی که اسکناسهای ورچروکیده حقوق سی هزار تومانی خود را می شمرد ، پنجاه تومانی ها به چشمش پانصد تومانی و صدتومانی های بی گوشه ، به نظرش هزار تومانی می آیند و دود گازوئیل را در خیابانها به چشم مه شاعرانه جنگلهای سابق شمال می نگرد و عیال بیمار و محتضرش ، ناگهان به هیئت « شارون استون » در می آید. امتحان کنید که  مجرب است.

5-  شعار بدهید تا با مسئولان هماهنگ باشید. آنها تمام سال را شعار می دهند ، شما همینکه در هفته دو سه روز شعار بدهید کفایت می کند . فقط مواظب باشید موقع شعار دادن آستین تان پاره نشود. البته می توانید پیش از سردادن شعارهای محکم ، آن را بالا بزنید.

6-  اگر مسئولیتی بر عهده شماست ، به هیچ وجه نگران نباشید . نود درصد کارها با دادن شعارهای جا افتاده و محکم ، خود بخود درست می شود .

فی المثل ما در حدود هفت میلیون هکتار جنگل داشته ایم در عرض بیست سال ، مسئولین محترم – روحی لهم الفدا – مرتب شعار داده اند که باید محیط زیست را نجات داد . الان بحمدالله محیط زیست کاملا نجات پیدا کرده و شش میلیون خکتار جنگل که حایل دید و مزاحم مسئولین و مردم بودند ، خودبخود ناپدید شده اند . بقیه جنگلها را هم برادران محترم ایتالیایی و ژاپنی دارند با شعارهای الکتریکی از سر راه بر می دارند تا دهان یاوه گویان برای همیشه بسته شود .

7-  مواظب دشمنان تابلو دار اسلام باشید . توضیح : دشمنان تابلودار اصطلاحی است که اخیراً از ناحیه یکی از بزرگان صادر شده است . حواستان باشد اگر تابلویی چیزی بر سر در مغازه ، کتابفروشی ، مطب یا کارگاه خود دارید ، هر چه زودتر آن را پایین بیاورید که حضرات دنبال دشمنان تابلودار می گردند و ممکن است پای شما هم گیر بیفتد و خلاصه تا بیایند و بشمرند کار از کار گذشته است .

8-  دکتر جاسبی گفته است : « فضای دانشگاه آزاد اسلامی ، نه تنها بسته نیست ، بلکه باز است . » معطل چه هستید ؟

9-     پند آخر اینکه اگر احساس می کنید با دیگران هماهنگ نیستید ، روی دستهایتان راه بروید .

                     نوشته یوسفعلی میرشکاک



آهستان....... تعطیل نمی‏شود!
[عناوین آرشیوشده]