• وبلاگ : آهستان
  • يادداشت : به كدامين گناه كشته شد؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 20 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    هوالمنتقم....باي ذنب قتلت...التماس دعا يازهرا

    با عرض سلام و احترام:

    اين روزها بي گناهان در دام پر بلاي رساناي هاي همه چيز خوار محكوم به سكوتند كه امپرياليسم خبري مظلوميت آنان را صدا نمي كند چه رسد به فرياد!

    از اينكه توفيق يافتم با وبلاگ و قلم متعهد و توانايتان آشنا شوم خدا را شاكرم.

    در خصوص اوامرتان نيز عارضم :

    من تنها مخالف پخش فيلمي هستم كه تخيل جاي واقعيت را گرفته است .

    آن هم تنها از صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران... زيرا صدا و سيما از ماليات من نيز بهره مي برد.

    در هرجا كه اين فيلم پخش شود نه تنها حق اعتراض ندارم كه حق حرف زدن نيز ندارم كه تا كنون نيز اينگونه بوده ام.

    استاد بزرگوارم . فيلم اخراجي ها در يك زمان شرح زندگي عكسي مي شود و سپس با اعتراض خانواده محترم شهيد اقتباس از شهيد و اكنون به زندگي بخشي از عناصر جنگ!!!!

    هرچه هست اين عدم صداقت نويسنده و كارگردان محترم فيلم از ابتدا كه در جشنواره فجر مطرح شد تا پخش برنامه شب شيشه اي از شبكه پنج سيما و... اين تناقضات يك دليل بيشتر ندارد و آن هم تخيل در فيلمنامه نويسي است.

    جسارت حقير را عفو بفرماييد كه من تنها درخواستي از رياست سازمان صدا و سيما بعنوان شهروندي كه حق دارد از نتيجه مالياتش آگاه شود، داشتم .

    آيا حرفي نا حق زدم؟!

    آيا دلايلم با عنايت بر محتواي فيلم نبود؟!

    به هر حال از اينكه با رهنمودهاي آگاهانه و هشدار هاي محبت آميز خود باعث آگاهي بيشترم شديد ممنون و سپاسگذارم.

    در اين ايام خيلي محتاج دعايم . شما هم با اين قلم متعهد و توانايتان دعايم كنيد كه خدا يك لحظه من را بخودم وا نگذارد.

    خدا خيرت دهد.

    ايام به كام و التماس دعا

    پاسخ

    با عرض سلام و تشكر از پاسخ شمابرادر عزيز! شما كه نگران ماليات پرداختي خود به حضرت صدا و سيما هستيد، پس چرا سكوت كرده‌ايد در برابر ميليونها و ميلياردها تومان پول مفت كه در حلقوم آنهايي ريخته مي‌شود كه در اين مملكت فيلم مي‌سازند و اساس و بنيان و ستون نظام و انقلاب و دفاع مقدس را به تمسخر مي‌گيرند. آيا فيلمي و سريالي به غير از اخراجيها سراغ نداريد كه هم از پول بيت المال شما ساخته شده باشد و هم در صدا و سيما نمايش داده شده باشد؟از تخيل نوشتيد؟ كدام تخيل؟ واقعيات مورد نظر شما چيست؟ شما از چند درصد رزمندگان و جانبازان و ايثارگران و بسيجيان آمار گرفته‌ايد كه اينگونه قاطعانه سخن مي‌گوييد؟ اگر در فيلمي گريه يك مرد در فراق همسرش نمايش داده شود، به جنگ توهين شده است؟ اگر مردي دلتنگ خانه و همسر و تنها دخترش بشود، به آرمان جنگ خيانت كرده است؟ شما تا به حال نديديد و نخوانيد دفترچه‌هاي خاطرات شهدا را؟ آيا تا به حال متوجه نشديد كه آدمهايي شبيه اخراجيه ( هر چند كم و محدود) در جبهه حضور داشته‌اند؟ اگر واقعا اين را رد مي‌كنيد، شخصا حاضرم عكس و آدرس و نشاني تعداد زيادي از همان آدمهاي لات و سيگاري را به شما نشان بدهم كه در جنگ به شهادت رسيدند. اما اكنون شايد در اثر همين رفتارهاي تنگ نظرانه، ميان خانواده‌اش با ساير خانواده‌هاي شهدا تفاوت قائلند! چرا كه يك روزي آن شهيد سعيد سيگار مي‌كشيده و يا خالكوبي داشته!از تناقض گفتيد. به نظر بنده مخالفان و منتقدان ده‌نمكي بيشتر از او دچار تناقضند. آنها ابتدا وجود اينگونه آدمها را در جنگ كاملا رد كردند! تا جايي كه ده‌نمكي غير حرفه‌اي، براي اثبات اين مدعا و دفاع از خود، در يك اقدام ناشيانه، عكسي را از جيب پيراهن خود بيرون آورد و به همگان نشان داد. و اين بهانه‌اي شد براي مخالفان، تا اين بار به سراغ خانه و خانواده آن شهيد بروند و از آنها اعتراف بگيرند كه شهيد ما با آن شهيد توي فيلم خيلي فرق داشته است! به نظر شما اسم اين عمل مخالفان را چه چيزي مي‌شود گذاشت؟ احترام به شهيد؟ احترام به خانواده شهيد؟ يا تنها كوبيدن و له كردن ده‌نمكي؟ آيا واقعا درك معنا و مفهوم سينما آنقدر مشكل است كه آدم خودش را به نفهميدن بزند؟!ختم كلام:به ما و خيلي‌هاي ديگر هم حق بدهيد كه به ديده شك و ترديد در اين كار شما و دوستانتان بنگريم. چرا كه اگر واقعا نگران ماليات خودتان بوديد، بايستي پيش از اين بارها و بارها اعتراض مي‌كرديد و وبلاگ مي‌ساختيد و بيانيه مي‌داديد! در برابر صدها فيلم و سريال غير از اين داد و فرياد مي كرديد. اما شما تنها سكوت كرديد و از آنها گذشتيد...نسل حاضر ديگر با ديدن خوش ركاب و خوش غيرت جنگ را باور نمي‌كند. اگر مي‌بينيد مردم به تماشاي آن مي‌نشينند تنها به همان دليلي است كه شما گفتيد . حيف و ميل نشدن ماليات! اگر در زمان جنگ بنا به مصالحي واقعيات، بيان نمي‌شد امروز قضيه فرق كرده است. نسل جديد تشنه شندين حقايق است. حقايقي كه با رفتار تنگ نظرانه بعضي‌ها رو به نابودي است...
    سلام
    عكس تكان دهنده اي بود
    اما من بيشتر از اين كه از اسرائيلي عصباني باشم از فلسطيني ها و روساشون كفري ميشم
    نمي دونم شايدم اشتباه مي كنم

    آقا اميد!
    گناه اين كودك اينه كه در فلسطين به دنيا آمده مثل ما كه ايران به دنيا آمديم!

    مقصر كشته شدنش هم رژيم اسراييل و حكومت ايران و فلسطين با هم هستند كه دارند سر قدرت مي جنگند!

    در جواب نظرتون هم در وبلاگم بايد عرض كنم
    مردم کور نيستند معني خراب کردن و ساختن را هم مي دانند!
    روزي که احمدي نژاد پاش رو گذاشت توي شهرداري فقط 6 ماه زمان برد تا تمام سازمانها را نابود کنه، متخصص هارو فراري بده و پروژه هارو متوقف کنه!
    اين آقا سطحي نگر و عوام فريبه و فقط آدمهاي سطحي نگر را خوشحال ميکنه

    پاسخ

    اينجا جاي جواب دادن به شما نيست. شايد وقتي ديگر...

    سلام

    به جرم مسلمان زاده بودن !!!!

    آيا بالاتر از اين جرم جرمي در دنيا وجود دارد ؟؟؟!!!

    اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و الفرج / يا ابا صالح پس كي ميايي ؟

     <      1   2