• وبلاگ : آهستان
  • يادداشت : قطاب يزد، گلاب كاشان!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 41 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دراكولا 

    با سلام مجدد خدمت دوستان عزيز

    1- من در مورد اينكه شما ادعا داريد حرفي نزدم تنها حرف من اينه كه چرا با نوشته خودتان نه تنها به تخريب چهره آقاي خاتمي پرداختيد كه حتي ايشان و افراد همفكر انشان را مورد تمسخر و توهين قرار مي دهيد... اگر به نوشته شما غير از مصاديق بالا نيست، پس حتما معاني جملات فوق عوض شده... ( حداقل اين سيد از خيلي از افراد مدعي براي مردم بهتر كار كرد... دلايل را قبلا گفتم)

    2- در مورد اينكه پول كجا مي رود و سوريه و لبنان و ... گويا بايد بحث را مجددا باز كنم...دوست گرامي، در دنياي امروز هر كشوري در عرصه هاي جهاني براي خودش يارگيري مي كند و بر اساس منافع خودش تصميم گيري مي كند و پول هم خرج مي كند. پس نفس عمل درسا است اما اعتراض من به نحوه يارگيري ايران در اين بازيهاست. آيا سوريه كه كلي ايران را رسما تيغيده !!! و بعد يواشكي با اسرائيل مذاكره مي كند دوست مورد اعتماديه؟ فلسطيني كه ما ستگ جنبش حماسش رو به سينه مي زنيم قابل اعتماده؟ در حاليكه در مراسم سوگواري قهرمان دنياي عرب يعني صدام در دست كودكان سياه پوش و عزادار جنبش حماس تابلويي هست كه در آن به ترتيب بر آمريكا، انگليس، ايران و دست آخر اسرائيل لعنت فرستاده شده... آيا روسيه كه ما تبديل به گاو شيرده آن شديم و نيروگاه بوشهر را تبديل به محل باجگيري كرده و تا الان 1000000 بار تاريخ تحويلش رو عقب انداخته قابل اعتماده؟ هند، چين و ... كه نشون دادند در مقابل آمريكا نقش بله قربان گو بازي مي كنند بيشتر به درد ما در اين بازي مي خورند يا امثال آلمان و ايتاليا كه حداقل براي خود در بازيهاي جهاني شخصيت جداگانه اي قائل هستند؟ (البته ميدونم كه اونها هم دنبال منافع خودشان هستند اما نقطه اپتيمم منافع ما و آنها نسبت به نقطه منافع كشورهاي قبلي كه بيشتر به نفع ماست) مثال زنده: قضيه انرژي هسته اي... برادر لاريجاني با تز معروف گوهر و آب نبات !!! و با سياست نگاه به شرق و كشورهاي غيرمتعهد و ... اروپا را عملا از مذاكرات كنار گذاشت و باعث شد انها كه در دوره قبلي از تيم طرفدار آمريكا جدا شده و طرفدار مذاكره با ايران شده بودند، مجددا به صف آمريكا برگردند. حالا بعد از گذشت زمان و كلي امتياز به هند و چين و ماچين و روسيه و ... دوباره برگشتيم سر ميز مذاكره با اروپا... تازه كلي منت كشيديم و ال و بل (راستي چند وقت است كه برادر رئيس جمهور محبوب اين حق مسلم ما را حتي زمزمه نكردند؟ )

    3- سياستهاي كلي كشور تحت عنوان برنامه ايران 1404 و بر اساس برنامه هاي 5 ساله تدوين ، تائيد و اجرا مي شود. دولت فعلي هم خودش را تابع ان مي داند و گزارش عملكرد خود را بر اساس آن بايد به مجلس ارائه كند...پس اگر بدي يا خوبي هست اين دولت به اندازه ديگران در افتخار آن سهيم هستند. تنها مشكل اينجاست كه حجم عظيم درآمد كشور در دوره خاتمي در صندوق ذخيره ارزي قرار گرفت(آمار تماما موجود است) اما در اين دوره با دادن وامهاي فراوان رشد نقدينگي عظيمي ايجاد شد كه نهايتا باعث تورم بالاي 23 درصد شد. غول نقدينگي يك روز رفت سراغ سكه و از 90 تومان به 265 تومان بالا برد و يك روز ديگر مسكن را از فرش به عرش برد... راستي من با درآمدي حدود 400 چند سال فقط كار كنم و دقيقا هيچ خرجي نكنم تا يك آپارتمان 50 متري بتونم بخرم؟ محاسبات جامع را قبلا برات نوشتم.... پس سياستهاي اقتصادي آقايان واقعا كشور را گلكاري كرد... در حاليكه در زمانها گذشته هر چندسال يكبار به طور طبيعي قيمت رشد طبيعي داشت ولي نه اينجور...

    به هرحال دوست عزيز باور كن اقدامات اشتباه برخي از افراد كه در دلسوزيشون شكي نيست ولي نمي توانند و نمي دانند دشمن را از خرج كردن بي نياز مي كند. حضرت علي مي فرمايد: اگر كسي كاري را بر عهده بگيرد در حاليكه مي داند بهتر از او هم براي انجام آن كار وجود دارد خائن است... فاعتبروا يا اولي الابصار

    پاسخ

    مثل اينكه خيلي از حرفهايمان بوي تكرار به خود گرفته... خودتان كه مي گوييد در زمانهاي گذشته هر چند سال يكبار به طور طبيعي قيمت بالا مي رفته، پس لطفا اين را هم مد نظر داشته باشيد طي اين دو سال، چرا به قباي بعضي ها بر خورده كه مايه و باعث بالا رفتن غير عادي قيمتها شده اند؟! لطفا اين را مدام تكرار نكنيد كه اينها خيالبافي هستند؟ چطور قبول داريم كه آن زمان براي تحت فشار گذاشتن دولت خاتمي، آقايان جناح راست، انواع و اقسام مخالفتها و توطئه را ترتيب دادند و به قول شما كرباسچي را دادگاهي كردند تا دولت را تحت تاثير قرار دهند ولي اين را قبول نداريم كه الان هم عده اي همين كار را با اين دولت انجام مي دهند! يعني واقعا شما به اين نتيجه رسيده ايد كه همه بيكار كنار گود نشسته اند و منتظر انتخابات بعدي اند؟ نه برادر عزيز، از همان شب انتخابات حتي قبل از آن هم خيلي ها ، نقشه هاي خود را آماده كرده بودند! آقاي رفسنجاني در دوران خود كه هيچ منتقدي را تحمل نمي كرد. حتي در 8 سال خاتمي هم، هيچ حرفي نزد ولي بعد از يكسال از عمر دولت احمدي نژاد، فورا موضع گرفت و بيانيه داد كه زمان نقد عملكرد دولت فرا رسيده است!!! يك موضوع را تا يادم برفته بگويم كه اين آقايان چپ ما هم وضعيت بهتري نداشتند. يادتان نرفته كه زمان جنگ اول عراق و آمريكا، آقاي محتشمي و ... فرمان حمله به آمريكايي ها و كمك به عراق و صدام را داده بودند. فراموش كرديد؟