• وبلاگ : آهستان
  • يادداشت : قطاب يزد، گلاب كاشان!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 41 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دراكولا 

    با سلام مجدد

    دوست عزيز : اول از همه يك گلايه..من كلي براي هر مطلب شما مطالعه مي كنم، به سايتهاي مختلف سر ميزنم و ... تا براي هر مورد شما يك جواب داده باشم بعد شما زحمت مي كشيد براي هر 10 موضوع جواب يكي را خيلي سرسري مي دهيد....بيشتر از اينها از شما انتظار دارم. دوم اينكه تكرار كار بدي نيست مشروط به اينكه منتج به اخذ نتيجه شود... پس لطفا شما جواب سوالات تكراري مكررا ناجواب مانده را بدهيد.

    1- من نقش تورم طبيعي و ... را انكار نمي كنم اما رشد 200 درصدي را كه نمي توان پاي اين موضوع گذاشت. مشكل اينجاست كه نمي خواهي قبول كني اين افزايشهاي ناگهاني قيمت نشانه هايي ار چيزي به اسم بيماري هلندي اقتصاد است.ايران دو بار به اين بيماري گرفتار شد. زمان شاه و در سال 53 پس از جنگ اعراب و اسرائيل و رشد ناگهاني قيمت نفت و در همين سالهاي اخير. متاسفانه هر دو بار تصميم گيران شركت يك تصميم گرفتند و يك نتيجه عايد شد. تورم وحشتناك...لطفا يك جستجوي ساده از اينترنت بكن تا معني حرفهاي من را بهتر متوجه بشي.

    2- اگر آقاي ايكس و ايگرگ اينهمه قدرت در تغيير قيمتها و ... داشتند مطمئين باش كاري مي كردند در دوره زمامداري خودشان مردم از شر اين مشكلات خلاص شوند تا مردم حتي فكر پشت كردن به آنها و مرام سياسيشان به ذهنشان خطور نكند...مگر نه؟ پس لطفا تمام مسائل را با تئوري توطئه فلاني و بهماني توجيه نفرمائيد.

    3- در هر زماني افرادي هستند كه صحبتهاي تند و يا كند زياد مي كنند كما اينكه الان برادري در وبلاگشون پيشنهاد رهبري سيد حسن نصرا... بعد از آقاي خامنه اي را داده اند...ياللعجب.... مهم اينه كه در هر دوره افراد در راس كار تا چه اندازه به اين پيشنهادها عمل كنند و يا نزديك به آن باشند. در دوره قبل كه وضع را ديديم...و الان هم داريم مي بينيم

    مقايسه با خود شما

    يا حق

    پاسخ

    طبق دستور شما عمل كردم و براي بيان حرفهايم به سايتهاي مختلف سر زدم:1-معلمين محترم و دلسوزي که سالها به صورت حق التدريس بودند و دو دولت گذشته حاضر به استخدام آن‌ها نبودند دولت نهم با استخدام حق التدريسي ها به وضع نابسامان فرهنگيان حق التدريسي پايان داد.2-بيمه خدمات روستايي که مصوب آخرين روزهاي دولت خاتمي بود اجراي آن در تمام کشور با هزينه سنگين مالي به دوش دولت نهم افتاد و روستاييان که به علت هزينه هاي بالاي درمان سال ها درد و رنج را تحمل مي‌نمودند و جرأت بر اقدام نداشتند حال در دولت نهم با پرداخت نود درصد هزينه ها از طرف دولت به درمان خويش مي پردازند و سلامتي خويش را باز مي يابند. 3-براي اولين بار است که در دو سال گذشته طعم شيرين خريد محصولات کشاورزي خصوصاً گندم به روز انجام گرفت و کشاورزان به صورت نقد و به روز هزينه هاي خود را دريافت نمودند. 4-بازنشستگاني که سال‌هاي جواني و عمر مفيد خود را در خدمت به اين مرز و بوم گذرانده بودند آيا خبر داشتيم که با حقوق بخور و نميري آن هم با تأخير به آن‌ها پرداخت مي شد؟ دولت نهم با افزايش چشمگير حقوق بازنشستگان روح تازه‌اي در کالبد بيجان آن‌ها دميد و نشاط و شادابي را به آن‌ها بازگرداند.5-صادرات غير نفتي در سال 85 نسبت به سال 84 معادل 1/59 درصد افزايش داشته است.6-يکي از کارهاي ارزشمند دولت نهم توزيع سهام عدالت است که تا کنون نزديک به پنج ميليون نفر سهام خود رادريافت نموده اند و تا نيمه اول سال 87 به حول و قوه الهي به بيست ميليون نفر مي‌رسند. 7-ايجاد اشتغال يکي از برنامه‌هاي محوري دولت نهم است. براي اولين بار طي سال‌هاي جاري نرخ بيکاري در سطح کشور به 2/10 درصد کاهش يافته است. پيش بيني مي‌شود با راه اندازي بنگاه‌هاي متوسط و کوچک زودبازده يک سوم از جمعيت بيکار کشور (يک ميليون نفر) صاحب شغل شوند و اين کار مي‌تواند انقلابي در رفع مشکل اشتغال به حساب آيد. 8-اجراي بزرگ ترين طرح ملي در 27 سال گذشته که همه دولت ها از اجراي آن وحشت داشتند عليرغم مصوبات مجالس گذشته از آن فرار مي‌کردند. دولت نهم با شجاعت و شهامت طرح کارت هوشمند و سهميه بندي بنزين را اجرا نمود که آثار و برکات آن را آيندگان خواهند فهميد که خدمتي ارزشمند به کشور و نظام محسوب مي‌گردد. 9-کاهش هزينه‌هاي اداري دولت، کاهش سفرهاي خارجي مسؤولين، ممنوعيت چاپ اقلام تبليغاتي مانند سررسيد و تقويم، انتقال شرکت هاي غير ضروري (تمرکز زدايي اداري)، کاهش نرخ تورم، اصلاح بازار سرمايه، طرح حذف زمين از قيمت مسکن، پرداخت مطالبات معوقه، افزايش حقوق کارکنان دولت، معلمان، و هماهنگ‌سازي حقوق، استاني کردن پروژه‌ها از خدماتي است که توضيح آن‌ها در اين مقال نمي گنجد.دوست عزيز، مطمئنم كه اينها را جزو خدمات نخواهيد شمرد. حتما از ديدگاه شما اينها همه خيالبافي و گوش مردم را پر كردن است! عيبي ندارد. شما اينگونه تصور كنيد. در ثاني هميشه خراب كردن و چوب لاي چرخ گذاشتن ساده ترين راه ممكن است. آنها همان زمان هم براي ساختن عرضه اي نداشتند ولي براي خراب كردن، افراد ماهري دارندو مخصوصا اينكه خيلي هايشان از بنيانگذاران سازمان اطلاعات بودند و متخصص جنگهاي چريكي و رواني و ... هستند. معرف حضورتان كه هستند؟!