• وبلاگ : آهستان
  • يادداشت : قطاب يزد، گلاب كاشان!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 41 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دراكولا 

    با سلام خدمت مدير عزيز

    مدير جان، من هرگزهيچ علاقه اي به اينكه خط كش بگذارم و يا مطلق بيني كنم و يا ديگران را فقط سياه و يا سپيد ببينم ندارم. در مورد كارهاي گذشتگان و آيندگان هم همينطور هستم...مطلب قبلي من را اگر كمي با دقت بخواني من دولت فعلي را به خاطر بحث سهميه بندي بنزين -هرچند اگر حتي 1000000 اشكال داشته باشد_ واقعا ستايش مي كنم. دستشان هم واقعا درد نكند. و واقعا از شما ممنونم كه از رژيم گذشته هم كه به هرحال كارهاي خوبي هم كرده با ذكر مثالي ياد مي كنيد هرچند ميليونها كار اشتباه هم داشته باشد. من تمام حرفم اينست كه ابزار اينكه درجه حساسيت عينك خود را براي همه يكسان تنظيم كنيم. در دوره خاتمي هزاران كار بدتر هم انجام شد و اگر كسي منكر آنها باشد يا جاهل است يا خود را به جهالت زده همانطوريكه هزاران كار خوب انجام شد و اگر كسي هم منكر آنها باشد بازهم همين حكم را دارد.

    به نظر من ميداني اشتباه كجاست؟ اينكه برخي مواقع ما به حكم حب الشيئ يعمي و يصم برخي افراد را منزه مي دانيم. به طور مثال من امام راحل را واقعا فردي فاضل و شايسته و يك مرد خداي كامل مي دانم اما ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر به نظر من اشتباه است و فعلا دارم از هرجا شده سعي مي كنم بفهمم اينكار اشتباه بوده يا نه؟ پس براي هيچ كسي مصونيت قائل نيستم حتي در مسائل شرعي كه كل ماحكم به اشرع حكم به العقل و كل ما حكم به العقل حكم به الشرع. و به همين خاطر يا اينكه رشته درسي من نبوده حتي بعضا فلسفه هم مي خوانم تا ببينم كدام عقل و يا كدام شرع...قبول؟

    و به همين علت وقتي پاي مصاديق وسط مياد مثلا در مورد كوي دانشگاه و وقتي من از شب اول در قضيه كوي شخصا مورد عنايت افراد موسوم به لباس شخصي قرار گرفتم، نمي توانم مثل شما از ديد بالا به اين قضيه نگاه كنم (پيام من در خصوص گوگل و 18 تير رو ديدي؟ ) بذار مثال ديگري بزنم. در مورد فرودگاه امام با اينكه شوراي عالي امنيت ملي به تمام ارگانها اعلام كرد كه بابا بذاريد اين فرودگاه با پيمانكار ترك راه اندازي بشه يكدفعه در روز افتتاح برادران سپاه با تجهيزات كامل ميان و باند را اشغال مي كنند... مگر مملكت صاحب نداره؟ اين يعني چه؟ شوراي عالي امنيت ملي كه از عقلا و بزرگان هستند يعني كشك؟ پس بدون خاتمي با چه كساني طرف بود دوست عزيز... در حاليكه الان احمدي نژاد اتكاش به همين افراد و جرياناته... مخلص كلام: به نظر من بيشتر كارهايي كه دوره قبل نشد به علت فشار بعضي افراد بود و مقدار كمي بي لياقتي افراد.... در حاليكه در اين دوره اين نسبت كاملا بر عكسه... طوريكه مدافعين زمان انتخابات مثل افروغ كه فرد سليم انفسي هست ميشه مخالف دو اتيشه احمدي نژاد.

    و در يك كلام:

    تا من و شما بيائيم و دعواي اينكه چرا فلان پسر فلان تيپ رو زده بكنيم و يا ... دنيا پيشرفت كرده و رفته جلو....در همين مورد ببين افرادي كه در دوره قبل با جار و جنجال نگذاشتند شركت آمريكايي متخصص در حفر چاه - كه با وزارت نفت قرارداد بسته بود- كارش رو در پارس جنوبي انجام بده و به همين خاطر ميليونها دلار گاز و باارزشتر از اون ميعانات نفتي توسط قطريها برداشت شد، واقعا به اين مردم خدمت كردند يا خيانت؟ ببين افرادي كه در يك دوره خريد از انگلستان و كره جنوبي را به خاطر راي به تحريم ايران ممنوع كردند و گفتند همون كالا را بريد با 10درصد بالاتر از اسكاتلند يا 15 درصد بالاتر از دوبيخريد كنيد به فكر مردم بودند يا احتمالا به فكر جيب خودشون؟ شايد هم واقعا نادان بودند.....

    اللهم اجعل عاقبه امورنا خيرا