• وبلاگ : آهستان
  • يادداشت : قطاب يزد، گلاب كاشان!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 41 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام بر دوستان عزيز

    اين يادداشت را در يكي از وبلاگه ديدم كه براي اطلاع دوستان در زير مي آورم .

    تقريباً دو سال از روي کار آمدن دولت نهم مي گذرد عليرغم کارشکني ها و مخالفت ها عليه دولت نهم، دولت دکتر احمدي نژاد خدمات چشمگير و شاياني انجام داده است که بسياري از مردم و حتي خواص و دست اندرکاران از آن بي اطلاعند. مقام معظم رهبري به صورت صريح از عدم اطلاع‌رساني دولت گلايه نموده و فرمودند: سعي کنيد با شيوه هاي هنري فعاليت هاي دولت نهم را به تصوير بکشيد و به سمع و نظر مردم برسانيد. ولي ظاهراً به نظر مي‌رسد همان طور که انباشت اطلاعات مانع تصميم گيري مي‌شود انباشت خدمات دولت هم اطلاع‌رساني را سخت و دشوار نموده است.


    اي کاش به صورت مختصر مي گفتند که دولت نهم:
    ?
    معلمين محترم و دلسوزي که سالها به صورت حق التدريس بودند و دو دولت گذشته حاضر به استخدام آن‌ها نبودند دولت نهم با استخدام حق التدريسي ها به وضع نابسامان فرهنگيان حق التدريسي پايان داد.
    ?
    بيمه خدمات روستايي که مصوب آخرين روزهاي دولت خاتمي بود اجراي آن در تمام کشور با هزينه سنگين مالي به دوش دولت نهم افتاد و روستاييان که به علت هزينه هاي بالاي درمان سال ها درد و رنج را تحمل مي‌نمودند و جرأت بر اقدام نداشتند حال در دولت نهم با پرداخت نود درصد هزينه ها از طرف دولت به درمان خويش مي پردازند و سلامتي خويش را باز مي يابند.
    ?
    آيا مردم اطلاع دارند که درمان رايگان افراد سانحه ديده در تصادفات که مصوب سال ?? بوده است و به علت هزينه سنگين درمان افراد تصادفي، دولت خاتمي از آن سر باز زده است ولي دولت نهم آن را تمام و کمال به اجرا در آورد و هزينه افراد صدمه ديده در تصادفات که بعضاً بسيار سنگين