• وبلاگ : آهستان
  • يادداشت : قطاب يزد، گلاب كاشان!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 41 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دراكولا 

    با عرض سلام

    احسن الكلام ما قل و دل

    برادر مدير عزيز، لطفا كمي واقع بينانه به قضايا نگاه كنيد

    كفي بالمرئ جهل ان يقول كل مايسمع

    لطفا سر راه ورودي (=گوش و چشم)و خروجي ذهنتان (=نوشته ها و صحبتهايتان) يك صافي بگذاريد. شما گويا واقعا دچار اين توهم شده ايد كه در دوره خاتمي مثل زمان حال كه حتي مديران مدرسه هم همگي يكشبه عوض شدند، همين اتفاق افتاد. چون پدر فلاني رئيس آموزش و پرورش بود پس پسرش طرفدار خاتمي بود و بعد مغز متفكر خاتمي را ترور كرد.... ياللعجب. حتما عضو بسيج بودن و هم دستي بقيه اعضاي پايگاه بسيج با ايشان و داشتن موتور هزار (كه ميدوني در اختيار چه كساني است؟ ) همه اينها نشاندهنده اينه كه اينها نفوذي در بئنخ بسيج بودند تا اين نيروي عزيز را ملكوك كنند....

    بابا.... دو زار استدلال خرج كن حاجي، خرجش با من....

    در ثاني خاتمي كي خشونت آورد كه خشونت برادر سعيد عسگر جواب اون باشه؟ جو خشونت را افرادي بوجود اوردند كه طاقت نداشتند ببينند جامعه داه آروم ميشه و درصد گل آلودگي آب داره كم ميشه.... اين بحث را ادامه نميدم...چون با بحث فعلي ما مرتبط نيست....( من در زمان خاتمي دانشجو بودم..اين جو ناامني را من كه نديدم..اگر كسي ديده براي من مثال بزنه... مگر اينكه چيزي به عنوان سرزندگي دانشجوها، شركت در انواع فعاليتهاي سياسي و ... كه به تعبير مقام رهبري برابر با سرزندگي دانشجوهاست چيز بدي باشه و جو فعلي بگير و ببند و احضار كن دانشگاهها و ... و سكوت قبرستاني دانشگاهها و تك صدايي بسيج برابر باشه با سكون دلخواه بعضي افراد )....نظر شما چيه؟

    حق يارتان

    پاسخ

    شما تفسير هاي خودت را از نوشته هاي ما مي نويسي! برادر عزيز پس چرا پدر سعيد عسكر اصرار بر قضيه بي گناهي پسرش داشت؟ ما هم نگفتيم خاتمي خشونت را آورد ولي اگر برگردي و نوشته من را بخواني متوجه مي شوي كه چند بار نوشتم اطرافيان خاتمي و براي شما اسم هم آوردم. اگر شما آنزمان دانشجو بودي من هم بودم. دوست عزيز و مهربان! اين را كه ديگر نمي توانم ناديده بگيرم كه در دانشگاه اهواز بر سر ما و دوستانمان چه بلايي آوردند! اين چيزي است كه با چشمان خودم آوردم. من درست سال 76 دانشجو بودم. بعد از دوم خرداد حتي به آبدار چي هاي مملكت هم رحم نشد چه رسد به شهردار و استاندار و ... دانشگاه اهواز يكي از معدود دانشگاههاي بود كه در دوم خرداد خاتمي را به عنوان نامزد خود معرفي نكرده بود كه اين مساله به ذائقه آقاين تحكيم وحشت و مسولان استان و دانشگاه خوش نيامد كه پس از دوم خرداد چنان بلايي را سر دانشجويان اوردند كه نگو و نپرس . كه تنها چندين مورد كميته انظباطي و تعليق درسي دانشجويان و ضرب و شتم افراد از نمونه آنهاست. در يكي از درگيري هاي كه اعضاي دفتر تحكيم با حمايت مسولان دانشگاه بوجود آورد يكي از دانشجويان روانه بيمارستان شد كه حتي پرونده پزشكي وي را هم شبانه ربودند تا كار به دادگاه و قانون كشيده نشود. كجاي كاري برادر؟ متاسفانه شما تمام آن دوران را از دريچه نگاه خودتان مي بينيد. حق داريد اين قضايا را باور نكنيد! من هم اصراري بر باور كردن شما ندارم. اگر واقعه كوي دانشگاه بد است پس اين قبيل برخوردها هم بد است . چطور آنجا كه پاي اصلاحات و روزنامه سلام و دولت خاتمي در ميان بود، دانشجويان مظلوم واقع شدند، اما در اهواز كه صداي هيچ كس به هيچ جا نرسيد ، مظلوميتي در كار نبود؟! بخاطر اينكه دوباره در جواب من ننويسيد كه تفكر تك صدايي بسيج و.. بايد به عرضتان برسانم كه در اهواز خوشبختانه از بسيج دانشجويي اش هيچ بخاري بلند نميشد! و آنها كه كتك مي خوردند از اعضاي بسيج نبودند!