سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برادری با بدکاران، از بزرگ ترین حماقت هاست. [امام علی علیه السلام]
دوشنبه 85 مرداد 23 , ساعت 10:38 عصر

   تقدیم به همه سیب زمینی های بی رگ عرب . تقدیم به مفتی اعظم سعودی که دعا کردن برای پیروزی رافضیان ( شیعیان ) را حرام شمرد چه رسد کمک به آنان را.

تقدیم به ملک عبدالله ، شاه اردن و نامبارک  :

اگرچه حزب الله لبنان این روزها کاری کرده است کارستان و به تنهایی پرچم دفاع از مسلمانان و اعراب را به دست گرفته ، اما این اولین باری نیست که اسرائیل چنین ضرباتی را از سوی رزمندگان مقاومت متحمل می شود و قطعاً آخرین بار هم نخواهد بود. در سال 2000 میلادی  حزب الله توانست ارتش اسرائیل را پس از 18 سال اشغالگری وادار به عقب نشینی کند. یک پیروزی بزرگ برای ملت لبنان که اسحاق شامیر اسرائیلی اینگونه آنرا بیان کرد : « فکرش را هم نمی کردم روزی را ببینم که در آن دولت و ارتش اسرائیل که دوست و دشمن آن را ارتش شکست ناپذیر می خوانند در برابر عده ای عرب فرار را بر قرار ترجیح دهند . راستس چه شده  چرا این اتفاق افتاد؟ عربها همیشه ثابت کرده اند که می شود آنها را شکست داد . اما حزب الله ثابت کرد که عربی غیر از عربهای دیگر است.  من از آن دسته آدمها نیستم که کارشان فقط تملق و چاپلوسی است  اما باید اعتراف کنم که من به رهبر حزب الله سید حسن نصرالله که جنگی نوین را بر ما تحمیل کرد احترام می گذارم و اورا تحسین میکنم. »

با نگاهی به خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی می توان دریافت که اسرائیل اگر از این میدان پیروز بیرون بیاید شاید تا چند وقت دیگر سراغ خیلی از کشورهای منطقه هم برود. دلیل این ادعا را می توان در بیانیه ها و پروتکلهای صهیونیستها دید .

سرکردگان صهیونیسم بین الملل در پی خاتمه تهاجم شانزده روزه ارتش اسرائیل در سال 75 به لبنان ، موسوم به یورش « خوشه های خشم » و به علامت افتخار به جنایات قانا که در مقابل دیدگان بی تفاوت نیروهای سازمان ملل انجام شد ضمن تنظیم بیانیه ای شدیدالحن بی پرده اهداف خطرناک برنامه های آتی خود را بیان کردند اما امیران عرب که در کاخهای شیشه ای خود فقط نظاره گر جنایات صهیونیستها بوده و هستند هیچگاه عمق این تهدیدها را نفهمیدند . ای کاش اسرائیل به جای لبنان کاخهای آنان را میلرزانید . متن کامل اولتیماتوم صهیونیسم بین الملل خطاب به کلیه مسلمانان جهان به این شرح است :

جامعه دفاعی یهود ( کاهانی چای )

اخطار به جامعه مسلمانان ! اخطار دیگری منتشر نخواهد شد :

اخطار به آنهایی که قدرت و هدفداری ما را طی روزهای اخیر در لبنان شاهد بوده اند ...

اخطار به کلیه فعالان مسلمان خانواده های آنان رهبران مذهبی آنان در مساجد کتابفروشی ها و موسسات خیریه آنان در غرب ما حکومتهای این سرزمین هستیم . به افراد ما در حکومت ایالات متحده ، سنا و کنگره بنگرید. به آن دسته از ما در حکومت پادشاهی متحد انگلستان بنگرید . به رهبران خود که مضطربانه می دوند تا با رهبران ما در اسرائیل صلح کنند بنگرید.

ما انتظار این لحظه را کشیده ایم . حالا امنیتمان را داریم و این حکومت را از مرزهای روسیه گرفته تا رود نیل تا کوههای لبنان ، تا صحرای عربستان ، کنترل می کنیم همانگونه که به ملت یهود وعده داده شده : « اسرائیل بزرگ»

اسرائیل روز به روز بزرگتر می شود ، انتقام ما در کوتاه زمانی بر سر جامعه های شما خواهد بارید ما دشمنان خود را می شناسیم ما می دانیم چگونه با آنها رفتار کنیم.

همین الان صلح را بپذیرید . فعالیتهای خود را در دانشگاهها متوقف کنید و سخنرانان خود را همین حالا متوقف سازید.

مخالفت با ما را متوقف کنید و گرنه همانچه بر سر لبنان آمده است بر سر مساجد ، خانواده ها و رهبران شما خواهد آمد. این تهدید را جدی بگیرید . هیچکس دیگر جرأت حمله به ما را ندارد .  چه کسی جرأت انتقاد به ما در مورد لبنان را دارد . دیگر یهودی ضعیف وجود ندارد که مورد کشتار قرار گیرد ... حالا دیگر ما هستیم که دشمنانمان را می کشیم همانطوریکه خداوند وعده داده است !  ای مسلمانان  بر حذر باشید که جانهای شما متعلق به ماست همانگونه که جان گوسفند در دست قصاب است . شما به دست ما سپرده خواهید شد همانگونه که در تورات و تلمود نوشته شده است.

به یاد داشته باشید ،  همانطور که ما می دانیم  این اخطاریه را به کجا بفرستیم ، واحدهای ما هم می دانند به کجا بیایند . حتی به خانه های شما . والدین ، همسران و فرزندان شما اهداف مشروع ما هستند . .. ما انتقام خواهیم گرفت . 
« کاهانی چای و رزمندگان آن که از دین و مردم یهود حفاظت می کنند . »                                                                                                                      



آهستان....... تعطیل نمی‏شود!
[عناوین آرشیوشده]